Klíčem je hra
Motivuje, aktivizuje, socializuje a inspiruje.
Toužíte mít ve třídě skvělou atmosféru a zároveň podmínky pozitivně stimulující soustředění, výkon i vztahy?
- Vybrali jsme pro vás soubor herních prvků a mechanik, kterých efektivitu a dopad na práci s žáky sami dobře znáte.
- Dali jsme jim atraktivní jednotný rámec a důkladně je provázali.
- Právě jejich synergie dělá z programu Heroica nástroj, který se vyplatí použít.
A při tom všem ještě zachráníte svět...
Třída hrdinů
a jejich příběh
Jádrem programu Heroica je hra. Vaši žáci v ní získají možnost stát se novými hrdiny bájného světa Esterronu právě ve chvíli, kdy hrozí jeho naprostá zkáza.
- získají vskutku hrdinské schopnosti
- postaví se nebezpečným bytostem z Propasti
- prozkoumají tajemná místa
- naleznou cenné poklady a mocné artefakty
- objeví dávné texty
- budou se ucházet o členství v prestižních řádech
- obrátí svět naruby, aby nalezli ztracené runové kameny
- a pokusí se čelit návratu Mentiora Zaříkávače
To vše zvládnou ve škole za pouhý jeden školní rok. Vlastně si ani nevšimnou, že u všeho toho hrdinství stíhají zlepšovat své výsledky i přístup a budovat lepší vztahy se spolužáky. Aby ne - jsou to hrdinové!
Program je určený žákům 4. - 7. ročníku ZŠ
Poutavost
Celý program funguje především díky tomu, že žáky zaujme a zcela pohltí.
Zárukou je precizní výběr jednotlivých prvků, důraz na přitažlivý vizuál a poutavý příběh.
Silná motivace
Srozumitelnost a dosažitelnost cílů je pro práci s motivací klíčová.
Cesta k herním cílům odpovídajícím věku žáků vede přes aktivitu ve třídě a pozitivní přístup.
Místo v kolektivu
Proces socializace je pro mnohé děti náročnější výzvou než zisk dobrého hodnocení.
Bezpečné prostředí hry jim odemkne nové způsoby, jak se v kolektivu definovat.
Společné cíle
Umět spolupracovat je stejně důležité, jako mít vůli jít vytrvale za svým.
Zde dostane prostor obojí. Učitel tak může na herních situacích učit žáky vybrat správně.
Outdoor
Velkolepé školní dobrodružství nejlépe korunuje společný zážitek venku.
Tematický adaptační kurz, třídní výlet či škola v přírodě posunou efekt programu o kus dál.
Inspirace
Silnými zážitky stimulovaná mysl je připravená tvořit nové věci.
Žákům ukáže neotřelá řešení jejich úkolů a učitelům pomůže bránit se svodům rutiny.